Als twee partijen bij een conflict oprecht zijn, hebben zij allebei gelijk.

Als je vrede wilt met je vijand, dan moet je samenwerken met de vijand, dan wordt hij jouw partner (Mandele)


Arbeid en organisatie geschillen

Als manager heb ik veel ervaring met geschillen tussen werknemers, en werkgever, geschillen met klant en leverancier, geschillen in visie tussen management en bestuur. Bij een geschil open staan voor een gezamenlijke oplossing kan verrassende gevolgen hebben voor beide partijen. Met als uitkomst dat beide partijen er beter van worden.

Voor het oplossen van zakelijke geschillen tussen mensen en of organisaties bestaat geen standaard aanpak elke probleem vraagt zijn eigen aanpak en oplossing. Het betreft vaak een geschil waarbij zakelijke en persoonlijke belangen de zaak vertroebelen. Het benoemen van de geschilpunten brengt de mensen vaak tot de kern van de zaak. Ook hier staat het herstel van de communicatie voorop.

Zakelijke gezien is het verstandig mijn uitnodiging aan te nemen en zoek contact.


Heeft u een vraag?


This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!